Så er der gode nyheder!
Her til morgen blev jeg igen ringet op af medarbejderen fra Fullrate. Han kunne fortælle, at han sammen med et par teknikere havde set nærmere på min linie i går eftermiddags. De havde fundet og rettet en fejl, og håbede at det ville have en effekt.
Det kunne jeg heldigvis bekræfte — siden i går eftermiddag omkring kl. 17 (hvor de også havde prøvet at ringe) har der været hul igennem konstant:
Desværre er den nye router allerede afsendt, og af hensyn til registreringen i deres system bliver jeg nødt til at hente den på posthuset og bytte den gamle ud, men hvis det er prisen for en velfungerende forbindelse tager jeg det med.
Nu mangler jeg bare at få hul igennem den anden vej, altså udefra, så jeg kan få flyttet serveren over på den nye forbindelse og komme af med den gamle. Indtil videre har jeg ikke haft held med det, men det skyldes muligvis mine egne roderier med routetabeller, så jeg tror jeg vil vente på den nye router og feje for egen dør inden jeg melder fejl…
Godt at høre at det endeligt virker.
Jeg har først nu set dine Fullrate-kvaler.
Jeg skiftede selv til dem for et par måneder siden, og jeg oplevede ingen problemer overhovedet.
Oven i hatten synes jeg at deres kundeservice virker kompetent (=de har forstand på netværk og andet teknisk hejs) og også sådan, well, service minded.
De var oven i købet rimeligt hurtige til at sænke min hastighed (og derved min pris) da det viste sig at jeg ikke kunnde udnytte min købte båndbredde fuldt ud.
Dét er godt købmandskab.
Jeg er indtil videre en utrolig tilfreds kunde der uden at kny lader dem trække penge fra min konto hver måned.
Det lyder godt, og ja, det er rigtig god service du har fået der.
I øvrigt er jeg enig mht. supporten — da først der kom en tekniker ind over gik det jo fint.
Jeg tror nu også nok det skal komme til at gå, og indtrykket er generelt bestemt positivt, selv efter problemerne — sådan nogen opstår jo altid…
Hej,
fra jeg bestilte bredbånd i starten af juli til nu har der ikke været andet end problemer med Fullrate, det tog 6 uger inden telefoni og internet var oppe, siden da har internettet virket, men telefonien har virkelig voldt problemer, så var den nede, så virkede den, tog derefter min “gamle” tellio boks frem, denne har jeg haft på siden, derfor virker min telefoni nu upåklageligt.
Supporten inkl. ledelse af kundeservice har været decideret uforskammet når jeg har ringet til dem.
Så jeg bakker snarligt ud af det selskab for at finde et mere seriøst.
Jeg har været Fullrate kunde i et år.
Jeg er glad for det, men der er mange børnesygdomme. Jeg kører nu på router nr. 3 men den virker og har gjort det længe.
Jeg sparer mange penge, men som lille selvstændig er deres telefonforbindelse ikke altid ok. Jeg oplever at mine kunder ikke kan komme igennem – ikke så hyppigt, men det sker. Nu oplever jeg at viderestilling af telefon ikke virker og ikke har gjort det i 14 dage.
Support er flinke. Men de skal investere noget mere i deres systemer.
Jeg må indrømme at jeg overvejer at skifte, da det også er mit arbejde.
Jeg ringede for at melde min router i stykker. Efter flere kiksede forsøg på at overbevise mig om at det var mig der ikke kunne finde ud af at resette routeren, måtte supporten give mig ret og sende mig en ny router. Dagen efter fik jeg en mail om at det var centralen og noget hardware der skulle skiftes. Altså var min router alligevel ok, men de havde allerede afsendt en ny, men ifølge supporten skulle jeg bare lade være med at afhente den på posthuset. Så ville den blive sendt automatisk tilbage til Fullrate. Nu er der så dumpet et rykkerbrev ind af min brevsprække, hvori de rykker for min gamle (velfungerende router) og at jeg har 14 dage til at sende den retur. Hvis det ikke sker, så hæfter jeg for 699,- Når jeg ringer til deres kundeservice er de intetsigende og uforskammede ligeglade over mit problem. De fastholder at de ingen router har modtaget. Nu skal jeg så igang med den helt store brev korrespondance og orker det ikke. Det er sikkert at Fullrate er godt så længe det fungere, men umuligt ved den mindste fejl. Fejlene er umulige at få rettet op på igen og rykkerbrevene truer.
Efter 6 mdr. bindingstid, så tror jeg ikke det bliver Fullrate igen.